1. Hol tekinthetem meg élőben a Lynx bicikliket?
A lynxbike.hu weboldalon található viszonteladók üzletében.
A honlapon található ÜZLETEINK menüpont alatt található üzletek egyikében.
A kerékpárok kiprobálási lehetőségéről a választott üzlet elérhetőségein érdeklődj!
2. A webshopban vásárolt kerékpárt milyen gyorsan kaphatom kézhez?
1-2 napon, de maximum 1 héten belül a kiválasztott üzlet tájékoztatása alapján.
3. Hova fordulhatok, ha minőségi problémám van a Lyxn kerékpárral?
A lynxbike.hu weboldalon szereplő partnerekhez, szervizekhez.
4. Várható-e a termékcsalád későbbi bővülése, ha igen, milyen modellekkel?
Igen. Minden évben új kerékpárokkal bővül a Lynx kerékpár család. Várható újdonságok 2021-2022 éveiben.
5. Létezik-e olyan lista, amely a megbízható Lynx szervizeket tartalmazza?
Igen. A lynxbike.hu weboldalon szereplő partnerek mind megbízható partnereink, akik segítséget nyújtanak a szervizelések során is.
6. Hány év garancia vonatkozik a Lynx kerékpárokra?
A kerékpár vásárlás során egy garancia füzetet adunk kerékpárod mellé.
Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára 10 000 Ft – 100 000 Ft közé esik, 1 év jótállás vonatkozik a termékre.
Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára 100 001 Ft – 250 000 Ft közé esik, 2 év jótállás vonatkozik a termékre.
Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára a 250 000 Ft-ot meghaladja, 3 év jótállás vonatkozik a termékre.
A Garancia érvényesítését a választott partner üzlet látja el.
7. Van-e törzsvásárlói kedvezmény a kiegészítőkre, illetve alkatrészekre?
Folyamatban van a törzsvásárlói kedvezmény kidolgozása.
8. Milyen fizetési módok közül választhatok online?
Készpénz, bankkártya, átutalás, a kiválasztott üzlet lehetőségei szerint.
Érdemes érdeklődni a kiválasztott üzlet elérhetőségei egyikén.
9. Milyen felszereltséggel rendelkeznek a kerékpárok?
A kerékpárok felszereltségét megtekintheted az adott terméknél elhelyezett képeken, vagy a rólunk menüpontban található termékkatalógusra kattintva.
10. Hol tudom megnézni, hogy a kiválasztott kerékpár milyen súlyú?
A kerékpárok súlyát a kerékpárok megnevezésében találod meg
11.Hogyan tudnék Lynx bike kerékpárokat forgalmazni ?
A menüpontok közül, kérlek válaszd a forgalmazói csatlakozás fület.
A forgalmazással kapcsolatos további kérdésekben az info@moped91.hu email címen tudsz érdeklődni
12. Van lehetőség kerékpáros kiegészítők, alkatrészek vásárlására?
Igen, a lynxbike.hu oldalon a kerékpáralkatrészek menüpontban tudod megnézni webshop kínálatunkat
13. Hogyan tudok regisztrálni a kerékpáros webshopba?
A webshopba a weboldal jobb felső sarkában található BELÉPÉS menüpontra kattintva lehet regisztrálni.
14. Hogyan tudok keresni az oldalon?
Az oldalon található jobb felső sarokban található kereső ikon-ra kattintva lenyíló kereső fülbe gépelve tudsz keresést indítani.
15. Hova tudok fordulni további kérdéseim esetén?
További kérdések esetén, kérlek az alábbi email címen (info@moped91.hu), vagy Facebook oldalunkon keress fel minket, és mi legkésőbb a legközelebbi munkanapon válaszolunk.
16. Hogyan kell összeszerelni a kerékpárokat?
A kerékpárokat minden esetben a szakértő üzletben célszerszámokkal megfelelően szerelik össze.
Így az átvétel után indulásra kész a termék.