Az alábbi Vásárlási Feltételek érinthetik az Ön törvényes jogait. A vásárlás előtt gondosan olvassa el az itt foglaltakat.
Általános rész:
A megrendelések feladása a webáruházba kizárólag elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül.
A webáruházban vásárlás előtt regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. A rendelések teljesítésére az itt közölt feltételek érvényesek.
A webáruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak. Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg a webáruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon vagy e-mail-ben megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek.
Szállítási feltételek:
A webáruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön a lehetőségekhez képest pár napon belül, vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban személyesen veheti át lynxbike.hu oldalon kiválasztott átvevőponton, vagy kérésre a küldeményeket futárszolgálattal szállítjuk.
Szállítási határidő raktáron lévő termékekre: 2- 5 munkanap. Raktáron esetleg nem lévő termékek vásárlása esetén, telefonon tájékoztatjuk a vevőt a szállítási határidőről. Pontosabb időpontot nem tudunk adni, mert ez a szállítás terítőhálózaton keresztül történik, és nem célfuvar. Javasoljuk, olyan címet adjon meg szállítási címként, ahol Ön 8-17 óra között elérhető (lakás – ha otthon tartózkodik, esetleg szomszéd, vagy munkahely (ennek nevét is feltétlenül adja meg a saját neve mellett). Ha megadja telefonszámát is, a futár előzetesen bejelentkezik Önnél.
Amennyiben a futár nem találja Önt a megadott címen, egy telefonszámmal ellátott értesítőt hagy az Ön részére.
A megrendelt termék átvételekor Ön a futárnak fizeti ki az áru értékét és a szállítási és utánvétel költségét. Az ÁFA-s számlát a csomagban találja.
Ha megrendelésével kapcsolatban segítségre van szüksége, hívja lynxbike.hu oldalon kiválasztott átvevőpont Ügyfélszolgálatát.
Kérjük, a csomag sértetlenségét szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.
A jótállás (garancia) és a szavatosság:
Szavatosság:
A használati útmutatóban, vagy a jótállási jegyen, vagy a kísérő számlán fel van tüntetve a konkrét jótállás vállalása minden szállított termékre, az azokon rögzített időpont és időtartam az érvényes.
A webáruházban a szavatossági és jótállási felelősségre a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.
Garanciális ügyintézés:
A webáruház által értékesített termékekre általában az átadástól számított 12 hónap jótállás vonatkozik.
A használati útmutatóban, vagy a jótállási jegyen, vagy a kísérő számlán fel van tüntetve a konkrét jótállás vállalása minden szállított termékre, az azokon rögzített időpont és időtartam az érvényes.
A garanciális ügyintézés a termék meghibásodása esetén kétféleképpen történhet:
A gyártó szervízhálózatán keresztül: Amennyiben a termékhez külön jótállási jegy tartozott, amelyen feltüntetésre került a szervizek listája, kérjük, forduljon az Ön lakóhelyéhez eső legközelebbi szervizhez.
A lynxbike.hu oldalon kiválasztott átvevőpont üzletében érvényesíthető. Garanciális ügyintézés folyamata a webáruházon keresztül:
Juttassa el a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a garancia lejárati napjáig a lynxbike.hu oldalon kiválasztott átvevőpont ügyfélszolgálatára. Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené, telefonon vegye fel a kapcsolatot az átvevőpont ügyfélszolgálatával, mert sok esetben a hibát helytelen kezelés okozza, és így telefonos segítségnyújtással az elhárítható. A meghibásodott termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli, portós küldeményeket nem veszünk át.
Azt követően, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.
A javított vagy hibás terméket átveheti azt ügyfélszolgálatunkon.
Fontos! Amennyiben a termék a vásárlástól számított 8 napon belül - rendeltetésszerű használat esetén - meghibásodik, és Ön szeretne elállni a vásárlástól, a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a vásárlástól számított 8 napon belül szíveskedjék visszajuttatni a lynxbike.hu oldalon kiválasztott átvevőpont ügyfélszolgálatára. Így tudjuk vállalni a termék visszavásárlását.
Elállás joga:
Minden fogyasztónak (magánszemély) a termék átvételének napjától számított 14 napon belül elállási joga van a vonatkozó kormányrendelet: 45/2014. (II.26.) alapján, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:
Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza lynxbike.hu oldalon kiválasztott átvevőpontra.
A vevő nem veheti használatba a terméket.
Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre.
Elállásra vonatkozó igényét lynxbike.hu oldalon kiválasztott átvevőpontra e-mailben vagy személyesen kell bejelentenie.
Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük.
Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 14 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra.
A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
A Vásárló köteles a Szolgáltató részére, a lynxbike.hu oldalon kiválasztott átvevőpontra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.
Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, a lynxbike.hu oldalon kiválasztott átvevőpont nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére.
Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
A lynxbike.hu oldalon kiválasztott átvevőpont üzlethelyiségében személyesen vásárolt árukra nem vonatkozik az elállási jog.